środa, 5 października 2016


Nigdy na Twórczym Polu nie było posta w całości poświęconego tworzonym przeze mnie aniołom. 
Anioły te są specyficzne, bo bardzo ludzkie. Jak to ludzie, mają swoje wady czy zwyczajną powierzchowność,
ale to właśnie te ich przywary sprawiają, że są wyjątkowe.
Oczywiście są dobre i mają szczególną moc.
Niektóre pomagają chorym, niektóre opiekują się domami, a inne zmuszają do refleksji.
Jednym zdaniem, to zdecydowanie pomocne i potrzebne bestie ;)
Wykonałam ich już bardzo wiele i każdy jest inny. 
Na razie prezentuję starsze, ale na pewno będą też świeżo narodzone ;)
Zapraszam.


 Romans Amelii


 Ocean myśli


 Wnętrze


 Bohater torebki


 Cytra


 Dopasowani


 Klucz


 Zamek


Świnka

5 komentarzy:

  1. są cudne, są klimatyczne, chciałoby się być w takim niebie ;) pozdrawiam :) joa

    OdpowiedzUsuń
  2. Budzą moją wrażliwość. Są tak naturalne, że chciałoby się je dotknąć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Budzą moją wrażliwość. Są tak naturalne, że chciałoby się je dotknąć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Werandę country" mam: jesteście tam:) ! cudnie u Was! jak ja kocham to co robicie :) pozdrawiam :* joa

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeden z rudymi kucykami umknął, ale wciąż zakochany. Masz rację. Twoje prace mają duszę. Nie wierzę w moc dobrych myśli.Wierzę w moc charakteru drzemiącego w człowieku. Ty go masz. I dlatego mają go Twoje prace. Obdarzasz je poprzez wszystkie zmysły. Żyjesz. Dlatego Twoje prace mają życie w sobie. Pozdrawiam. Ucałuj Matyldę. Jest cudna.

    OdpowiedzUsuń